ISO

Társaságunk informatikai rendszerének állandó tökéletesítése érdekében adat- és információkezelési munkamódszereinket állandóan fejlesztjük, illetve az MSZ ISO/IEC 27001:2006 szabvány (továbbiakban: MSZ ISO/IEC 27001 szabvány) alapján kialakított információbiztonsági irányítási rendszer alkalmazásával foglaljuk rendszerbe. Ezzel párhuzamosan szolgáltatási rendszerünk biztonságát, fejlesztését és folytonosságát is biztosítjuk az MSZ ISO/IEC 20000-1:2007
szabvány (továbbiakban: MSZ ISO/IEC 20000 szabvány) alapján kialakított és bevezetett szolgáltatásirányítási szabvány segítségével.

Munkatársaink nagy tapasztalattal rendelkeznek heterogén informatikai rendszerek, és ezen belül storage és storage-közeli alkalmazások bevezetésében, disaster megoldások tervezésében, SAN kialakításban, cluster építésben, terheléselosztó és hibatűrő rendszerek megvalósításában és üzemeltetésében. Külön hangsúlyt kívánunk fektetni arra, hogy az általunk vezetett projekt végtermékeként időtálló, költséghatékony megoldás szülessen, ezért a projektben
résztvevőktől a legmagasabb minőségű munkát követeljük meg. A Sysman Informatikai Zrt. több nagyvállalati és banki ügyfele számára nyújt 7×24 órás hardver és szoftver támogatási szolgáltatást az év 365 napján. Szerviz és implementációs tevékenységünk támogatására saját teszt labort hoztunk létre, ahol ajánlott
megoldásainkat még az implementáció előtt ellenőrizni tudjuk csökkentve ezáltal a változáskezelés kockázatát. Majd minden, a mai piacot meghatározó gyártóval partneri kapcsolatra törekszünk, ezért akár a legváltozatosabb konfigurációk kiépítésére is lehetőségünk van.
Az Oracle és a Sysman a közös demóközpont létrehozásával nyújt lehetőséget a hazai érdeklődőknek, illetve a környező országok ügyfeleinek arra, hogy saját adatbázisaikat teszteljék a Magyarországon elsőként bemutatásra kerülő Oracle Exadata szerveren, és meggyőződjenek arról, hogy a kimagasló teljesítményű rendszer milyen teljesítmény- és sebességnövekedést tud nyújtani számukra.

Cégünk széleskörű üzemeltetési támogatási szolgáltatásokat kínál ügyfelei részére. Üzemeltetési szolgáltatási tevékenységünk a részleges szolgáltatásoktól (adatbázis-kezelő üzemeltetési támogatása) a nagy megbízhatóságú, komplett rendszer- illetve alkalmazás-felügyeletig terjed. Üzemeltető személyzetünk naprakész tudással és ismeretekkel rendelkezik annak érdekében, hogy a támogatott rendszer működtetése, valamint az esetleges hibajavítás minél hatékonyabban történjen. Nagy tapasztalattal rendelkezünk összetett, misszió-kritikus és 7×24 órás rendelkezésre állású rendszerek felügyeletében és üzemeltetésében, mellyel a legbonyolultabb rendszerek működtetése is magabiztosan ellátható.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *